dijous, 3 de juliol del 2008

SOS Bernat! SOS Cal Macarró

Acabo de parlar amb el meu amic Bernat i estic corprès de la seva voluntat i lluita per la terra, la cultura i el país. Quan vaig saber que havia començat la vaga de fam em vaig esverar però, coneixent-lo com el conec, no m'estranya que ho hagi acabat fent.
Ell és un home despert, lluitador, fresc, ultra simpàtic i sobretot i per damunt de tot, gran patriota, d'aquells catalans elegits que passaran a la història dels humils com un malalt d'amor per aquest dissortat país.
Segons diu ell, l'Ajuntament de Calaf podria fer molt per solucionar aquest problema, però no vol perquè el volen mort, mort d'iniciativa i de voluntat de fer cultura i política. I dels polítics de casa nostra ja no cal que us digui res, on és el conseller Tresserres?! Que volen un militant d'ERC mort?! Sí, sí, és militant d'ERC!
Ànims Bernat! Estem amb tu!

Adheriu-vos-hi siusplau.