dijous, 24 de juliol del 2008

La meva UCE



Us faig saber d'una exposició que es fa a Vic que m'ha sorprès gratament. Com podeu veure, es tracte d'un recorregut gràfic de les quaranta edicions de la Universitat Catalana d’Estiu.
La UCE per a mi representa un viatge a la joventut més primerenca, quan jo em feia com a patriota descobrint l'entorn humà i natural que allí es gaudia, quan amb la meva colla hi apreníem i hi descobríem què eren els PPCC reals, encara me'n recordo un cop, tot fent el got al bar Canigó de l'amic Joel de Vilafranca del Conflent, vila preciosa, érem els d'Osona en una taula amb cinc o sis persones més, entre els quals un d'Elx, un de l'Alguer, un de Perpinyà, algú de Barcelona i un altre de les terres de l'Ebre. M'enteneu no? allò era real i tots ens enteníem perfectament, en tots els sentits. Això és el què vaig aprendre a la falda del Canigó, a Prada, a viure intensament uns quants dies amb gent com tu i com jo, aprenent política, història, geografia... i perquè no dir-ho, fent xerinola i gatzara per un tub.
Hi vaig anar durant 9 anys seguits, i ara des d'en fa 4 o 5 que la meva presència brilla per la seva absència, evidentment que això és degut a que la feina se m'ha triplicat a l'estiu i se'm fa impossible pujar allí dalt, però bé, no defalleixo i tindré un raconet al meu cap i al meu cor per tornar-hi sempre que pugui. A veure aquest any...


Josep M. Vila d’Abadal
ALCALDE DE VIC
Joandomènech Ros i Aragonès
PRESIDENT DE LA UCE


Us conviden a la inauguració de l’exposició “Universitat Catalana d’Estiu, Prada (Conflent), 1969-2008. 40 anys”, que tindrà lloc el divendres, dia 25 de juliol a les 19.30 hores a la Llotja del Blat (Plaça del Pes, 08500 Vic)

--------------------------------------------------------------------------------

“Universitat Catalana d’Estiu, Prada (Conflent),
1969-2008. 40 anys”
L'exposició és un recorregut gràfic de les quaranta edicions de la Universitat Catalana d’Estiu

Del 25 de juliol al 10 d’agost del 2008

Llotja del Blat, Plaça del Pes, Vic

Horaris:
De dilluns a divendres, de 16.30 a 20.30 h.
Dissabte, de 10 a 13.30 i de 17 a 20.30 h.
Diumenge, de 10 a 13.30 h.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gràcies a la UCE hi ha turisme sexual a la Catalunya del Nord.