divendres, 6 de juny del 2008

Bogeria al Sónar!

Ahir a la tarda mentre passejava (quina gran paraula, passeig, això ja no s'estila) amb exel·lent companyia pel bonic i modernista barri de l'Eixample, en un moment donat se'm desfermar la bogeria. Els Madness venen a la ciutat comtal! Aaaaah! Jo que a vegades no puc abastar tota la informació, se m'havia passat per alt que els grans Madness tocaran al Sónar. La informació me la va facilitar un vell amic de la corda dels Fred Perry's, tirants i la música reggae. Primer m'entrà el pànic perquè pensava que segur que aquest dia, jo tindria alguna lloga per aquests móns de Déu, no sé... posem per exemple al Segrià profund. Però més tard em vaig adonar que el somni es podia fer realitat.
Sí, sí, somni, perquè resulta que els Madness és una de les bandes de la meva vida que encara no he pogut veure, i és clar, com compendreu em fa molta il·lusió.
Doncs ja ho sabeu, si el dia 20 d'aquest mes no em trobeu busqueu-me al Sónar, estaré fent el MODern, i espero que acomnpanyat d'altres MODerns que ho vuguin disfrutar amb mi.




Mireu quina raresa.

4 comentaris:

Al ha dit...

Bon blog, company i mercès per la teva "visita".
Només hi ha una petita cosa que em fa sortir grans...Miki "Sencillo" que sempre ha anat sobrat de kilos, orgull, mediocritat i veu de nena fent el "canvi".
En la seva època (ara ja és vell)a Catalunya hi havia grups inmensament més interessants que els Senzills: Flasback Five i Blue Bus a Bcn i The Lazy Sundays o The Crytones a Girona...
Aix, i és que jo ja dec ser tan vell com ell, que no bell.

La Modernor és com l'energia, només es transforma...
Ja ens anirem veient company.

Eric ha dit...

Brutal aquesta màxima sí senyor!
Pel què fa al Miqui, jo no puc entrar amb temes personals, si no cau bé no cau bé i ja està. Però a mi sí. De totes maneres aquest disc si l'escoltes no està gens malament. Intenta fer un exercici d'escoltar-lo sense pensar amb el Miqui. Bé, potser és molt difícil això que et dic. Què hi farem...
Gràcies per entrar al bloc.
Fins aviat!

Elies ha dit...

ens veiem al Sonar, a MADNESS, jo ja tinc l'entrada

Anònim ha dit...

sí, efectivament aquest video fa venir ganes de rentar-se les dents... GRAN!